fredag 12 oktober 2007

Äntligen framme

Äntligen framme på hotellet och efter ungefär 20 timmars resande är jag ganska trött nu.

Det har inte varit några större problem med flygen men flygresan mellan Stockholm och Chicago är precis att man klarar av. Svårt att sova, ont i röven och till slut får man nästan panik av att sitta still så länge men det gick.

Sista planet mellan Chicago och Detroit skulle vara 2 timmar försenat men som tur var fick de tag på ett annat plan så det blev bara 30 min sent.

Hyrbilen blev ingen amerikanare som det brukar utan det blev en KIA.

Precis som förra USA resan åkte jag fel det första jag gjorde men tack vare GPSén hittade jag rätt ganska snabbt.

Piggnade till ganska fort när jag kom till hotellet eftersom det är Amerikansk fotboll på TV.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Att flygningen var seg kan vi förstå! Men hur är det med jetleggen?Det brukar ju ta ett par dar innan det lägger sig men skönt att allt har gått bra...Följer dig på nätet,vad har du för planer nu?
hälsningar familjen Davidsson

Bama sa...

Inga problem alls me Jetlag.

Anonym sa...

Gött att höra!! Jag är så nyfiken på att läsa om vad du tycker om Amishbyn "Häftigt"..SEr fram emot att läsa om detta!!m,m
Fam Davidsson