torsdag 18 oktober 2007

Framme i Columbus

Resan mot Columbus blev ganska regnig och blåsig så jag åkte raka vägen. Lite Amish samhällen fick jag se men jag stannade aldrig.

Det riktiga ovädret är snart framme i Cincinnatti och kommer till Columbus i kväll/natt med åska, hagel och kraftiga vindar. Det är även tornado varningar väster om Cincinnatti.

Från början bokade jag Motel 6 här i Columbus, vilket är en väldigt billig motell kedja, men eftersom jag har jobbat över ett antal hundra timmar i år tyckte jag att jag hade råd att bo på ett lyxhotell så jag bytte precis innan jag åkte.

Nu ska jag leta upp tvättrummet som ska finnas här på hotellet för det börjar bli ont om kalsonger.

2 kommentarer:

Anonym sa...

japp, lite lyx är bra för själen!!
fam D

Anonym sa...

Och rena kalsonger för kroppen