söndag 20 januari 2008

Inte mitt fel

Jag åker på 1 bortamatch för a-laget varje år och HV har förlorat alla.

Jag har sett HV71 J20 i Linköping 5 gånger och i Göteborg 2 gånger och HV har förlorat alla.

Visst jag har sett J20 laget vinna borta mot Västerås och Södertälje och J18 borta mot västerås men om inte HV71 J20 vinner på fredag borta mot Frölunda vet jag inte om jag ska åka på mer bortamatcher.
__________________

Dagens bortamatch mot Linköping var ingen höjdare. Första kedjan var blek. Ullström och Tedenby såg sega ut. Tedenby ser ut att ha mer ytor när han spelar med a-laget för i J20 håller alla koll på honom.

Det enda intressanta var egentligen att se nyförvärvet från Skövde, Johan Andersson, som såg ut att vara en tuff back. Det ska bli intressant att följa honom.

Inga kommentarer: