fredag 1 februari 2008

Ge "Liket" chansen

Först lite om Luleå matchen.
Dålig match men Davidsson var fantastisk bra.
Skönt att Voutilainen fick göra mål.
Jämtin matchens lirare????? En av Jämtins sämre matcher. E
n av mina favoritspelare Lance Ward var riktigt usel i början av matchen men spelade upp sig. Det syntes att han har suttit på bänken ett tag.
Eric Johansson tacklades för första gången i HV dräkten men resten av matchen gled han mest runt och petade lite som vanligt.
___________________________

Många frågetecken inför morgondagens match mot Modo. Pelle är sjuk så backsidan ser nog ut som igår men kanske Bovim är med som sjunde back.

På forwardssidan kanske både Hrdina och Voutilainen saknas.
Jag hoppas verkligen att Johan "liket" Lindström får chansen i första femman i så fall. Johan jobbar hårt hela tiden, går alltid på mål och är väldigt snabb. Han har överglänst Eric Johansson sedan han kom till HV och trots det har han fått sparsamt med speltid. Jag hoppas att det bara är för att komma in i laget efter att ha suttit på bänken i Mora och att han får chansen på allvar nu.
____________________________

J20 laget spelar en viktig match i morgon mot Brynäs borta. HV har 2 raka förluster och Brynäs är obesegrade så det blir tufft. Ännu tuffare om ett par spelare till måste spela med a-laget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ HEJ VAD GÖR DU NU JAG SITTER VID DATON UNDRAR LINN

Bama sa...

Klockan 11 låg jag i sängen. Nu ska jag åka och hämta er.