måndag 30 juni 2008

1:a Juli

Imorgon är det 1:a Juli och NHL spelarnas kontrakt går ut. De närmaste veckorna kommer spelarna få besked om vilka NHL klubbarna vill satsa på och vilka som blir över till europa.

Teemu klar? Jag tror vi kan vänta oss en ny forward de närmaste två veckorna sen är det nog färdigvärvat.
______________________

Jag fick dvd´n "Vägen till guldet 2007-2008" idag och det var väldigt jobbigt att ge sig ut i skogen innan man tittade på filmen. Jag har gått minst 6 gånger i veckan i en månad nu för att gå ner i vikt och komma i form och trots min dåliga karaktär lyckades jag ge mig ut i skogen idag också, mycket pga mamma, men idag joggade jag för första gången för att komma snabbare hem till guld dvd´n.

Det finns en match jag hemskt gärna skulle vilja se igen. Linköping-HV71 0-4 i februari. Andreas Andersson håller nollan och gör 1+1. Flera ordinarie spelare saknas och 6 juniorer hoppar in. Halvardsson gör comeback och spelar fantastiskt. Vilken match!!!
Någon som har den inspelad?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror nog att du ironiserar om Selänne nu.
Detta baserat på Anaheims forumsida=). Men det var kul så länge det varade=)

Selänne Always a DUCK.

Jag vet jag ä ofta lättlurad=)
Ha en bra dag