torsdag 19 juni 2008

En klar, en kvar.

Jämtins ersättare, Kim Staal, är klar för HV71. Kanske ingen förstärkning men det är svårt att hitta den spelartypen så jag är nöjd med värvningen.

Nu väntar vi bara på Ledins ersättare. Jag tror vi får vänta till 1:a Juli på Teemu.
________________________

Imorgon är det dags för årets draft vilket blir intressant för HV fansen. Jag hoppas HV spelarna draftas av topplag eftersom de troligtvis låter spelarna vara kvar i HV71 längre.

Ska försöka mig på en presentation av spelarna under dagen.

Jag bryr mig inte ett dugg om midsommarafton som bara är en suparhelg och kommer att följa draften istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vet du om draften webcastas någonstans myp2p kanske?? eller på tv t o m??

Bama sa...

Jag har letat lite men inte hittat något men jag brukar lyssna på radio. Jag kommer int ihåg om det var på NHL.com eller ESPN.com