torsdag 26 juni 2008

Värva en back Stille!

Jag vet att jag har sagt att jag tycker att backsidan är klar men nu finns det en back tillgänglig som jag hemskt gärna skulle vilja se i HV71 igen.

Calgary Flames släppte idag Anders Eriksson och om ingen ny NHL klubb plockar upp honom kan kanske Sverige vara ett alternativ?

Frågan är om han skulle vilja spela i HV71 igen efter hur HV´s idiotfans behandlade honom under lockout säsongen. Han fick ta all skit för att HV gjorde en dålig säsong trots att han var HV´s bästa back under andra halvan av säsongen. Jag har aldrig skämts så mycket över att vara HV supporter som i matchen HV71-Modo när HV "fansen" buade eller ropade på Hjalmarsson så fort Anders Eriksson hade pucken.

På jobbet hänger en stor Anders Eriksson affisch från lockoutsäsongen och jag har en matchtröja med 2 Eriksson.

Inga kommentarer: