tisdag 29 juli 2008

Omröstning

Jag har börjat med veckans fråga här på bloggen och förra veckans fråga var "Varför läser du denna blogg? "
26 personer röstade och detta blev resultatet (man fick välja flera alternativ).

Jag känner Bama 2 (7%)
Jag är intresserad av HV71 23 (88%)
Jag är intresserad av juniorhockey 12 (46%)
Annan orsak 0 (0%)

Anledningen till att jag frågade var att jag började bloggen för att mamma (och andra nyfikna) skulle följa min USA resa på nätet så jag slapp ringa hem varje dag och sedan fortsatte jag bara skriva lite om hockey. Jag är lite förvånad att inte mer läste bloggen för att de känner mig, det är kanske inte så konstigt eftersom jag inte har några kompisar och försöker undvika mina släktingar.

Missa inte veckans omröstning här till vänster.

_____________________________________

Micke Nybrink har en bra dag. Ni som såg lunchtravet och läste Mickey Nybrink på aftonbladet har chansen att vinna pengar ikväll.

http://www.aftonbladet.se/trav365/article2989580.ab
Dagens tips
1. 1 Brioni (Jägersro, V75-3) Flygmaskin. Vinner överlägset. Stenklar.
2. 5 Red Chili Pirat (Jägersro, V75-5) Speedkula. Kvitt hovproblem nu. Rysare.
3. 9 Brian Key (Jägersro, V75-4) Knallform hela året. Dags för V75-skrällvinst?


Brioni hade väl de flesta spikat men Brian Key var ett bra spel och om han inte hade tjatat om honom hade han gett betydligt mer än 6.70 i odds. Micke Nybrink är en skitbra travexpert. Rolig, bra tips och är inte rädd för att säga vad han tycker.

Nu startar snart Hugo Åberg´s och jag tror Jaded skräller.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bara det att procenten på omröstningarna visar lite konstigt!

Bama sa...

Som det står i inlägget så kunde man rösta på flera alternativ

Anonym sa...

jag är din kompis..MVH the black cats.

Bama sa...

Jag är inte kompis med idioter och Som du vet så anser jag att folk med ditt yrke är idioter men du kanske räknas mer som chef numera.

Jag tycker ju att de flesta är idioter så jag har inga kompisar.

Anonym sa...

vi jobbar på samma ställe pucko.

Bama sa...

Jag vet. Vi är alla idioter.

Även om jag hatar fusksporten så vet jag vad The black cats är.

Det kommer från ett par kanoner som fick smeknamnet 1805 när manskapet hörde mjauandet från en mystisk svart katt.