fredag 22 augusti 2008

Alla ljuger

Folk säger att bara man börjar träna så blir man beroende och klarar sig inte utan träning. Jag har nu tränat 3 månader 5-7 gånger i veckan och det är en kamp varje dag. Hittills har jag lyckats komma ut för det mesta.

Jag har haft problem med motivationen hela livet. När jag var ung kunde jag träna dubbla ispass utan problem men när det kom till fys var det inte lika roligt. Inför tvpuck´s uttagningarna fick vi ett träningsschema som vi skulle följa och jag följde det en dag. På testerna senare var jag överlägset sämst, jag klarade inte en enda chin-up men jag kom med trots det.

Peter Jihde var nära att komma med i tv-pucken samma år men inför sista internmatchen skulle han prova på att snusa. Han mådde inte så bra under matchen och var bland de sista som blev petade.
________________________

Jag hade helt missat att Therese Gustafsson hade bytt adress på sin blogg.

Ni läser väl den bästa HV bloggen.

Inga kommentarer: