tisdag 5 augusti 2008

Andra perioden

Simon önerud utgick efter en klubba på munnen och Henrik Eriksson tog hans plats och stod för matchens framspelning till Davidsson som fick öppet mål.

Även matchens rappaste spelare, Laine, gjorde mål och han missade också en straff. Jag har trott på ganska stor flopprisk på Laine men han såg ut att vara snabbaste spelaren på isen. Han Kanske kan bli årets ! Istället.

Dagens tackling fick Jämtin in på Falk i mittzon. Tyvärr spelade de i samma lag.

Johan Linnander var junioren jag missade i det blå laget, jag förstår inte hur jag kunde missa det med hans speciella stil. Kristian Frisk spelade forward i det vita laget så nu återstår bara 4 spelare. Jag gissar att Martin Olsson var den andra junioren med galler och Tobias Ternelius var en av backarna.

Även om det bara var en internmatch efter bara 3 träningar ser HV71 väldigt spännande ut. Jag tror aldrig vi har så många spelare som har chansen att lyckas. Spelare som Melin, Lindström, Laine, Johansson och Fredriksson såg alla bra ut och har potential att göra jättebra säsonger.

Inga kommentarer: