torsdag 28 augusti 2008

Hrdina ut Ullström in

Det är nästan så man blir rädd hur rätt jag ALLTID har. Visst jag trodde kanske inte att Ullström skulle peta Hrdina redan idag men Kenta läste nog bloggen igår och insåg att jag hade rätt :)

Det verkar bli många juniorer i matchen mot frölunda som visas på tv4 sport så jag måste bara se den.
Kanske vi även får se Adam Almqvist även om han är för liten för a-laget.
Från HV71.se
"HV71 saknar Pasi Puistola (axel), Johan Halvardsson (översträckning i benet), Nichlas Torp (hand), Jukka Voutilainen (sjuk), Kim Staal (axel), Teemu Laine (översträckning i armen) och David Fredriksson (fot). Dessutom vilar man Jan Hrdina.
På plussidan så har HV71 kallat hem David Ullström från Borås. Vidare måste troligtvis ytterligare en juniorback komplettera truppen mot Frölunda."

17:30 imorgon möter HV71 J18 Södermanland och eftersom jag inte har TV4 sport kanske jag får hälsa på mamma och pappa för att få se matchen.
______________________________

Joakim Hillding i Tingsryd fortsätter att imponera. Igår slog de Olofström med 5-2. Joakim hade en assist men andra kedjan där han är center gjorde 4 av 5 mål.
______________________________

Sunderland fortsätter att vinna. Efter den otroligt imponerande segern mot Tottenham i helgen slog de igår Nottinghan forest med 2-1 efter förlägning i ligacupen.

Manchester city kommer att bli en mumsbit på söndag.

Inga kommentarer: