fredag 19 september 2008

NHL biljetter

Nu klockan 16 släppte de flesta NHL lagen biljetterna så n är det också fixat.
Jag fick bra biljetter till båda mina NHL matcher.

Mån 13 Oktober Washington - Vancouver
Ons 22 Oktober Philadelphia - San Jose
______________________________

Småland gick till final i tv-pucken och möter Västerbotten i morgon klockan 16:00. HV´s forwards Strandberg och Tholander klev fram idag och backarna Falk, Näslund och Pelle Karlsson är stabila. Faktum är att det är oftast smålands första backpar där det inte spelar några HV spelare som får tryck mot sig.
Tyvärr har jag lovat att köra till stockholm för att se sm-finalen i amerikansk fotboll så jag missar både HV och småland imorgon. Elller jag kanske dumpar de andra som ska med vid zinkensdamm och åker till johanneshov för att se småland. Vi får se.
______________________________

Sunderland vann derbyt mot Middelsborough efter 2 sena mål.
Frölunda ligger under med 0-2 mot LHC. Skadeglädjen är enorm.
18:30 spelar Alabama mot Arkansas och jag kommer sitta klistrad framför tv´n.

3 kommentarer:

Anonym sa...

sunderland.........

Anonym sa...

Hur mycket gav du för Philly- San Jose?

Bama sa...

$96 i sektion 111 rad 9 vilket är ganska nära isen.

Billigaste biljetterna kostar $26