söndag 7 september 2008

Årets kortaste helg?

Jag var ute och handlade lite på lördag förmiddag sedan har jag mest legat i sängen/soffan med feber, hosta och snor så jag har inte orkat skriva så mycket. På söndagen gick jag upp från sängen vid 15 och gick och la mig 20:05 efter tidsresenärerna på kanal 9.

Det positiva var att jag hann se många filmer under helgen.
Hancock: Bra första hälf sedan mest amerikansk smörja. Kunde blivit en toppfilm.
Don´t mess with the Zohan: Hyfsad Adam Sandler komedi.
Ironman: Klart godkänd
Love guru: Alldeles för orealistisk. Vem tror på att La King´s och Toronto någonsin kommer att spela standley cup final. Annars en hyfsad Mike Myers komedi.

Inga toppfilmer men jag tycker inte det kommer många bra filmer numera.
__________________________________

Småland gick vidare till kvartsfinal tackvare blekinge som slog bohuslän och småland fick sedan 2-2 mot gruppsegrarna skåne.
Kvartsfinalerna visas på SVT24 fredag 19/9 från 13:00. Småland möter Västmanland 19:00. Resten av slutspelet visas på SVT1 på lördagen och söndagen.
__________________________________

Givetvis är jag väl tillräckligt frisk för att gå till jobbet på måndag morgon 6:00. Suck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Love guru: Alldeles för orealistisk. Vem tror på att La King´s och Toronto någonsin kommer att spela standley cup final. Annars en hyfsad Mike Myers komedi."

Hahahahahaha, fan vad underbart. DU går och ser på en Mike Meyersfilm och kommer fram till att den är orealistisk för att hockeylagen(som inte har ett jävla skit med handlingen att göra) inte skulle kunna spela stanley cup i verkligheten.

Newsflash:
Se filmen igen och försök hitta något som är realistiskt i den.

Bama sa...

Det var det mest overkliga med dessa fimer.

Jag tror mer på Superhjältar och utomjordingar än en stanley cup titel för Toronto.