torsdag 30 oktober 2008

Tål inte maten?

Klockan är 6 och jag kan inte sova eftersom måste på toa hela tiden. Jag verkar inte tåla den Svenska maten.

Det positiva är att jag har hunnit planera nästa års Usa resa.

Lördag 3/10 ska jag till South Bend, Indiana och se Notre Dame mot Washington. Det kan också bli så att jag tar south bend 24/10 när Notre Dame möter Boston College i stället.
Lördag 10/10 ska jag till Lexington, kentucky och se Kentucky mot Alabama
Lördsg 17/10 ska jag till Madison, Wisconsin för att se Wisconsin mot Iowa.

Sen är det bara att försöka få in så många matcher som möjligt däromkring. Det är mer hockey i området med Chicago som mittpunkt men det är Collegefootball som är första prioritet.

Nu är det bara det där lilla problemet med att spara ihop 50 000 fram till dess. Synd att jag är den enda på jobbet som har övertidsstopp eftersom de andra jobbar över mycket just nu.
Jag får ta ett snack med chefen och facket.

1 kommentar:

Anonym sa...

satsa på att se matchen ND vs boston college, det är ju ett tungviktsmöte!!