måndag 10 november 2008

Fotografering

Jag har skaffat en kamera och hade tänkt börja fotografera lite på J18/J20 lagens matcher.

I veckans ska jag in till Kinnarps och prova lite inställningar men eftersom jag är nybörjare tar jag gärna emot tips på objektiv/inställningar.
_________________________

Bengtsberg räddade 96,2% när Växjö slog AIK med 2-1. "Cribbe" är numera förstamålvakt sedan Victor Fasth är skadad och borta hela säsongen. Växjö har tagit in en Schweizisk målvakt på provkontrakt men hur ska han kunna konkurrera ut Bengtsberg?

Tedenby spelade 3 matcher med Team 20 i helgen och idag gjorde han 1+1 när Oskarshamn slog Malmö med 4-1. Juniorer behöver inte vila.
_________________________

Ni missar väl inte Alabama at LSU 22:00 på C+ idag. En fantastisk match.
_________________________

Vecans fråga var Hur går det för HV71?
Topp 4 8 (26%)
Slutspelsplats 12 (40%)
Missar slutspelet 4 (13%)
Kvalserien 6 (20%)

Den 3:e augusti var svaret på samma fråga så här:
Vinner serien 9 (30%)
Topp 4 19 (63%)
Slutspel 0 (0%)
Missar slutspelet 2 (6%)

Jag hade inte ens med kvalserien då men 93% trodde på en topp 4 placering för 3 månader sedan mot 26% nu.

Inga kommentarer: