onsdag 26 november 2008

Inget kan få mig deppig

HV71 spelar dåligt.

Datorn kraschade igår och jag har fått spendera flera timmar med att installera om allt.
Men efter att ha fått se två juniormatcher de två senaste dagarna kan inget få mig på dåligt humör.

J18 slog Växjö med 5-2 och gjorde en bra match igår men J20 lagets match mot malmö var fantastisk.

Malmö kom till spel med a-lags målvakten och flera a-lags juniorer men de var chanslösa. 5-0 och 57-25 i skottstatistik!
Även om man letar misstag går det inte hitta många.

3:e och 4:e kedjan bara körde och körde tills MIF spelarna var trötta.
André Peterssons direktskott i krysset hann man knappt se.
Tyvärr har jag lite dåliga nyheter inför helgen. Jag ska åka till Linköping på lördag och som ni vet vinner aldrig(nästan) HV när jag åker på bortamatcher. Knske jag åker till ljungby på söndag med.

Inga kommentarer: