tisdag 23 december 2008

God jul

Ja det verkar bli en god jul trots allt.

Efter en tung säsong har HV71 klättrat i tabellen på slutet. Vi får hoppas att det fortsätter.

Juniorerna kanske får chansen i a-laget nästa säsong nu när Kenta lämnar.
Jag hoppas Stillman vågar ta en chans med en mer okänd tränare som t.ex. Janne Karlsson, Växjö och inte de gammla vanliga som Lillis eller Boork. Som vanligt skriker fansen efter Sveriges största förlorare Wikegård.

Natten juniormatch mot tjeckien verkar inte visas på nätet. Tedenby vilar (varför vet jag inte) och Andre Petersson tar hans plats bredvid Ullström.

På juldagen blir det lite hockey iallafall eftersom jag nog åker in till kinnarps för att se a-lagets träning. Jag förstår inte varför alla som är så intresserade av skadeläget inte åker in och ser träningarna själva. Jag planerar min statsutflykt efter träningen annars är jag inte så sugen på att lämna världsmetropolen Taberg.

Inga kommentarer: