lördag 20 december 2008

Nässjö krossade HV71

U10 spelarde höglandscupen i Kinnarpsarena under dagen och jag såg Nässjö 2 krossa HV71 blå med 5-0. Nässjös tröjor liknar Ryssland och Nässjö var så överlägsna att det kändes som Ryssland-Sverige.
Jag spanade på lite nya talanger och 10:an här på bilden gjorde mål och kanske är något för HV71 att värva så småningom.

Hugo Rostedt som han heter var riktigt bra, vann de flesta tekningar och var inne på alla 5 målen framåt. Han fick 2 tillsägningar av domaren eftersom tacklingar inte är tillåtet men det var mest olyckshändelser.

Det var lite jobbigt att hålla på Nässjö. På stenåldern när jag spelade i Dalen var Nässjö det stora hatlaget.

Jag har massor av bilder om ni vill ha.






Jag var på fotboll på morgonen och här är 2 som jag jobbar med. Daniel som är målvakt i Taberg och Patrik #3 i Waggeryd.
Frågan är vilket som var mest underhållande. En massa korpspelare som tror att de är sportsmän och jättebra eller U10 hockey.
Jag väljer U10 hockey.

Inga kommentarer: