torsdag 19 februari 2009

Eller

Jag missade andra perioden idag för att jag var och klippte mig men jag vet inte riktigt vad jag ska säga om HV71.
Formen finns inte där just nu.

Laine och Beech är heta. I Laine har vi fått en ny Jämtin på så sätt att det är omöjligt för Laine att få med sig utvisningar. Spelmässigt är han dock betydligt bättre än både Jämtin och Ledin.

Viktigaste för en domare är att vara konsekvent och det är inte Sören Persson. Önerud åkte ut för att Holmqvist trillade av vinddraget medan han friade en frölunda spelare senare i matchen för en pååkning av Liv.
Tedenby åkte på en smäll i ansiktet efter avblåsning i första perioden. Det blev varning för frölunda spelaren medan en HV spelare åkte ut för samma sak senare i matchen.

Lars Eller i frölunda blir bara bättre och bättre. Han är född 89 precis som Ullström men Eller har fått mer speltid ju längre säsongen har gått till skillnad från HV´s talanger som får sitta på bänken/läktaren oavsett hur det går.

Johan Davidsson gav HV71 ett sm-guld nästan själv för drygt ett år sedan.
Nu är han så långt från den formen det går komma.
Jag hoppas han får stanna hemma på lördag och ladda, det fungerade ju bra förra säsongen.

Inga kommentarer: