söndag 12 april 2009

Wikegård

Jag kollar aldrig på Wikegårds blogg men när folk säger att han vet att Liv ska till KHL och Bjurling till HV71 var jag tvungen att kolla.

Det är komiskt att se honom när han försöker övertyga alla att han vet allt trots att han bara är mediakåt och hans enda mål är att synas. Patetiskt.

Visst kan han få rätt men jag hoppas inte det. Om Liv vill till KHL tycker jag inte HV71 ska stoppa honom men Bjurling är inte mycket bättre än AA. Om man inte hittar någon bättre hoppas jag att HV71 vågar satsa på Andersson och Bengtsberg.
______________________________________

Lika patetiskt är att se BÅG´s VM trupp. Wallin och Johan Andersson före Falk? Otroligt dåligt.
Pelle och Grillfors har varit betydligt bättre än Robin Jonsson även om ingen av dem är något för VM.
Vad har Thörnberg gjort mer än ett och annat mål? Melin och Tedenby borde ha varit mycket bättre VM kandidater.

Som vanligt togs laget bara ut på gammla meriter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om Liv sticker så håller jag med till 100%.
Kör på Andersson och Bengtsberg.
Hade otur mot man u, Vi var mycket bättre skapade flest chanser. Minst oavgjort va vi värda, nej fan en vinst skulle det varit.
MVH SAFC