tisdag 11 augusti 2009

Jag ångrar mig

Om jag bara får tag på biljett så blir det HV71-Färjestad i Gislaved på fredag.
Jag blev så himla sugen på att se laget nu när både André Petersson(bilden) och David Ullström gör mål.
Adam Almqvist spelar powerplay och även Linnander verkar ha fått speltid.

Bara vi gick skadefria från matcher är jag jättenöjd så vi får vänta med slutgiltiga kommentarerna om matchen tills imorgon.

Ett citat från "Razz" på HV´s forum. "39 år ung, han är kungarnas kung!"
Pelle G verkar starta denna säsongen som han startade den förra.
Powerplay kung.

Flikar också in ett litet rykte: Aalto kan tillslut hamna i HV71 trots allt.

4 kommentarer:

J sa...

Hörde du det ryktet från Razz också? :P

Jag är högst osäker, men vi får hoppas. Tror att det är så att LHC inte ville ha honom till HV och försökte göra något åt det, så om han tillslut kommer till HV skulle det vara bra. Nog om det.

Det kommer gå 2 bussar till Gislaved, men det kanske är fullt? Jag är hur sugen som helst.

Anonym sa...

Något som du hört eller rykte från forumet?

Anonym sa...

"Juniorerna" var riktigt bra mot LHC. Snurrade upp fröken tony och grabba gång på gång.
Kul att se Laine´s skridskoåkning, då han åker ifrån Mangnus Johansson och får med sig en straff.
Hoppas domnarna inte blundar för allt fult som sker på Laine.

Anonym sa...

Enligt Nordictrophy:s rapportering verkar Tedenby haft REJÄL show idag.