onsdag 17 december 2008

Lugn vecka

Det är lugnt på hockeyfronten just nu.

Jimmy Andersson och Oskarshamn vann med 5-0 igår. Jimmy hade 1 assist.

Gislaved med Jacob Svensson (bilden) förlorade med 4-7 idag. Jacob Svensson har +1 efter 2 matcher vilket kanske inte låter så imponerande men han är enda Gislaveds spelare med + statistik.
Snart är det dags för säsongens höjdpunkt.

9-17 på lördag spelas höglandcupen för U10 i kinnarps och jag ska se Nässjö krossa HV71. Jag har en släkting som spelar i Nässjö så jag får hålla på dem för en gångs skull. 11:00 tränar a-laget och därefter spelar HV71-Nässjö så det blir ett par timmar i kinnarps på lördag.

Jag hade tänkt att gå på råslättscupen för att se några jag jobbar med spela. Observera att jag inte skriver jobbarkompisar för jag har inga kompisar. Men att betala 60 kr för att se fotboll på den nivå vi har i jönköping, eller Sverige för den delen, är ju bara löjligt.

Bara 9 dagar kvar till JVM!

Inga kommentarer: