fredag 26 oktober 2007

Hatar shopping

Arrggh vad jag hatar shopping. 10 minuter räckte för att få huvudvärk, så det blev första affären. Det var värre än motorvägarna, våningar, ramper och affärer överallt.

Sedan åkte jag till Henry Ford museet som är Detroits största turist attraktion. Jag började med fakriks turen. Bara massa bilar och skit. En jobbig dag så jag ställer in hockeymatchen i kväll och tittar på tv i stället. En toppmatch i college football ikväll.

I morgon blir det ingen sightseeing utan jag går på bio istället. Dan in real life har premiär, den sägs vara bra. Bio kostar bara 5 dollar. På kvällen blir det Detroit red wings.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att det inte var så många som önskade sig något ....Där ser du oxå varför såna som jag inte kan jobba mer än deltid..,hur trött man blir av shopping..:)/Nettan

Anonym sa...

Lugn Fredrik du har tid att shoppa på Kastrup.
Red Wings...svenska landslaget enl din far

Anonym sa...

Vilken taskig dag du verkar haft idag!! Sitter på jobbet o lär väl göra det hele helgen, så jag slipper oxå shoppa nu när det är lönehelg o allt! Fast det kanske hade vart kul o shoppa liiitee... Hmmm!
Helén B