fredag 22 augusti 2008

48 dagar kvar

Planet lyfter mot charlotte om 48 dagar och planeringen är så gott som klar. Så här ser match schemat ut. Onsdag 15/10 har jag inget att göra samt matchen 16/10 ska jag byta ut om jag hittar något bättre. Tisdag 21/10 har jag 2 matcher nästan samtidigt. Jag är inget basketfans men jag ska försöka se halva NBA matchen innan jag går på collegematchen som ligger rakt över gatan. Den viktigaste matchen är givetvis Tennessee-Alabama 25/10.

Torsdag Oct 9 19:30 Wake Forest vs. Clemson College Football Winston-Salem, NC
Fredag Oct 10 19:30 Lee High School vs. Stuarts Draft High school Football Staunton, VA
Lördag Oct 11 Virginia Cavaliers vs. East Carolina Pirates College Football Charlottesville, VA
Måndag Oct 13 19:00 Washington Capitols vs. Vancouver Canucks NHL Washington, DC
Torsdag Oct 16 18:00 Hayfield vs. Lee High School High school Football Washington, DC
Fredag Oct 17 19:30 Lee High School vs. Hayfield High school Football Washington, DC
Lördag Oct 18 15:30 Navy vs. Pittsburgh College Football Annapolis, MD
Söndag Oct 19 16:15 Washington vs. Cleveland NFL Washington, DC
Tisdag Oct 21 19:00 Philadelphia vs. Cleveland NBA Philadelphia, PA
Tisdag Oct 21 20:00 Temple vs. Ohio College Football Philadelphia, PA
Onsdag Oct 22 19:30 Philadelphiavs. San Jose NHL Philadelphia, PA
Torsdag Oct 23 19:30 West Virginia vs. Auburn Tigers College football Morgantown, WV
Fredag Oct 24 19:30 Central High School vs. Clinton High school Football Knoxville, TN
Lördag Oct 25 Tennessee vs. Alabama Crimson Tide College Football Knoxville, TN
Söndag Oct 26 13:00 Carolina vs. Arizona NFL Charlotte, NC

5 kommentarer:

Anonym sa...

Missa inta matchen klockan 16. Sunderland åker till tottenham för att ta sina första 3 poäng. Går på canal plus extra. Har fått en pub att öppna en timme tidigare för att kunna se svarta katterna dominera.

Bama sa...

Tyvärr har jag intr C+ extra annars hade jag givetvis sett matchen. SÄKERT.

J20 spelar 13:30 så du hinner komma upp och kolla innan.

Anonym sa...

blev vinst. 2-1 och jag 300 rikare

Anonym sa...

spelas det inte några fler college (divIII)matcher på fredagarna så du kan kolla på det istället för HS?
dock så är väl navy-pittsburght oxå en favo!!
kommer förbi någon dag, bara så du vet!

Bama sa...

Navy är givetvis en favorit, Maryland spelar hemma samma dag men jag åker gärna lite längre för att Navy´s option.

Jag ser nästan lika gärna HS matcher som sämre college matcher.

Spelar du fortfarande? Ingen fotboll pågång i jkpg?