torsdag 4 september 2008

Jag hatar Ipod

Och vem är så dum så han la "blanda spår" och "nu spelas" bredvid varandra i menyn? Jag vet inte hur många gånger jag har råkat trycka på "blanda spår" när man är mitt inne i en lång bok och sen bli tvungen att spendera lång tid för att hitta var man var.
Som ni kanske märker har jag varit lite upprörd på min ipod idag men det är på väg att gå över nu när jag får se andra halvlek mellan Alabama och Clemson. Vilken match de gör Alabama! Jag var lite orolig över att Alabama har en ny offensiv coordinator men de spelade precis som jag önskar. Hårt spel och hellre springa över folk än långa mesiga passningar.
________________________

Ryktet om att Markus Nilsson skulle vara på väg till Skellefteå verkar inte stämma.
Så här säger han i en kommentar om detta rykte " att jag skulle välja att åka skoter till träningarna känns inte aktuellt idag."
_________________________

Det ser ut att bli en stockholms resa för att se sm-finalen i amerikansk fotboll 21/9.
Det ser jag fram emot Sylle.

Inga kommentarer: