fredag 26 september 2008

Torpeden tillbaka

Jag hade tänkt skriva att det är HÖG TID för Kenta att vaska om i kedjorna men så ser jag att det är just vad han ska göra.

Jag har två versioner av laget jag vill se. Antingen blir Voutalainen andra center för varken Hagos eller Falk duger där eller så flyttas Thörnberg från första kedjan, vem som tar hans plats är inte så viktigt men ni vet vem jag hoppas det blir. Jag har just beställt en matchtröja med #26.

Härligt att Torp är tillbaka, det ska bli roligt att se honom i hans första elitseriematch.

Jag hade inte ens tänkt följa morgondagens match men nu kommer jag att se den.
______________________________

Posten kom just förbi med biljetterna till Tennessee-Alabama och 2 andra matcher. 11 dagar till jag flyger till Usa och nu börjar det verkligen närma sig

Inga kommentarer: