lördag 4 oktober 2008

"Cribbe" höll nollan

Som väntat övertygade Bengtsberg när han fick chansen i Växjö och räddade alla 20 skott han fick mot sig. Nu blir det spännande att se hur mycket han får spela.
_____________________

Det ryktas att dagens förstakedja i HV71 är Laine-Davidsson-Jukka.
Precis vad jag har önskat.
_____________________

Tur att jag hoppade över öl-bowlingen i går. Nu har jag sovit 10 timmar och mår betydligt bättre. Tyvärr missar jag HV matchen idag eftersom jag ska ut och äta men imorgon är det smålandsderby för J20 laget 14:00. Jag ska se HV71 J20-troja om jag är 100% frisk. Jag åker inte till en kall ishall några dagar innan Usa resan om jag är förkyld.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att ta upp Laine i första och flytta ner Thörnberg i andra va ett smart drag av Kenta. Första kedjan va riktigt bra och jag tyckte att Thörna visade mer. Sen ska man inte klaga så mycket på Thörna eftersom han missade större delen av förssäongen pga operationen. Skönt om han kommer igång nu. Men Kenta borde fortsätta med Laine - Davidsson - Jukka...

Bama sa...

Thörnberg ligger efter i träningen men Kenta borde ha sett det tidigare och flyttat ner honom i 2:a/3:e femma för att ge honom chansen att komma igång utan press.

Första kedjan måste producera poäng.