onsdag 15 oktober 2008

Delfiner

Om man tittar noga på bilden ser man delfinerna som simmar runt utmed stranden. Det är lite svårt att få dem på bild.

Efter en sovmorgon till 9:00 gick jag en liten tur utmed stranden innan jag satte mig i sanden och läste tidningen medan delfinerna simmade omkring ca 200m ut.

När det började bli varmt åt jag frukost på House of Pancakes eftersom hotellet inte har frukost sedan åkte jag till Virginia Aquarium och såg sälar, sköldpaddor och hajar och klappade rockor.
Sedan shoppade jag lite, bl.a. kortbyxor och en ny resväska eftersom den gamla börjar gå sönder. Innan lunch blev det bio, The Express, en film om amerikansk fotboll som knappast kommer på bio i Sverige.

Nu är det eftermiddags vila innan jag ska hitta på något ikväll och imorgon åker jag tillbaka till Washington med en liten sightseeing omväg.

Tack för mailen jag har fått och för er som inte fattar så är Svart/Röd/Gul Brynäs färger.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu kommer vi snart o då blir det ingen ro för dig. Här spöregnar det/Mor o far