torsdag 9 oktober 2008

Missade matcher

Idag var jag på resande fot i 22 timmar så jag missade 3 intressanta hockeymatcher.

J20 förlorade mot SSK borta med 4-3. HV sköt 40 skott, oroande att de fortsätter vara så ineffektiva.

Härlig start på CHL. Det verkar som HV kunde spela utan press och kunde spela ut. Hoppas det har vänt.

David Ullström gjorde 1 mål när Borås förlorade mot Växjö. Bengtsberg har inte spelat sen han höll nollan.

Jag hann inte bajsa innan jag var tvungen att kolla HV resultaten så jag skriver om resan när det är gjort.

Patrik eller "Belo". Någon av er får se till att skicka sms med HV resultaten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fixar det. Och även resultat från sunderland. Va inte orolig.
MVH Black Cats.

Bama sa...

Tack ska du ha. Idag behövs det inte för jag tog luch på hotellet så jag kan följa matchen.