torsdag 9 oktober 2008

Old Salem

Förmiddagen tillbringade jag i Winston-Salem. Old Salem där bilden är tagen är ett samhälle som ligger nära centrum med hus från 1760-1840 talet. Det är smedjor, affärer och mycket annat där man får se hur de levde på den tiden.

Sedan var jag i centrum vilket inte var något speciellt och innan lunch hann jag också handla lite i Hanes mall, north carolinas största mall.

Kvällens match på går på nationell tv så Wake Forest har uppmanat alla hemmafans att vara svara klädda. Jag köper ju alltid t-shirt och keps från hemmalaget så jag handlade lite Wake Forest kläder redan på förmiddagen.

Ikväll är det alltså Wake Forest mot Clemson. Båda lagen hoppas vinna ACC divisionen och ligger inte så långt ifrån varandra så det är en stor match här.

Lunch tog jag på hotellet nu vid 13 så jag kan följa HV matchen innan jag åker på kvällens match. Tyvärr började HV som vanligt och släppte ett tidigt mål.

Inga kommentarer: