fredag 10 oktober 2008

Hyfsad sittplats

Hemmalaget Wake Forest slog Clemson med 12-7 inför 33,988 åskådare.

Två riktigt dåliga offense som bara försökte med screen pass och reverses i stället för att spela football som män. Matchen var ialla fall spännande fram till slutminuten och jag hade en riktigt bra plats som bara kostade $50. Trots att allt är sittplats så sitter man inte så mycket utan så fort det händer något så står alla upp.

Det var mycket skador så matchen drog ut på tiden men trots att jag kom hem vid midnatt kunde jag sitta i t-shirt.

Jag satt bredvid en annan Alabama fan och när de 2 fulla tjejerna bokom oss och killen som satt bredvid dem fick reda på det blev det diskutioner på läktaren. En av de fulla tjejerna höll på Clemson som Alabama krossade för någon vecka sedan, den andra fulla tjejen höll på LSU vars coach Alabama värvade och killen höll på en av Alabamas värsta rivaler Tennessee. Till slut gav de med sig att Alabama är bäst just nu eftersom de är rankade #2.
_________________________________

Imorgon blir det en biltur till Waynesboro i Virginia på ungefär 35 mil. Sista biten blir i en nationalpark där det ska vara väldigt fin natur. Räknar med att vara framme runt 16. Om jag inte är för trött efter resan blir det highschool football på kvällen.

En fantastisk fakta för er som känner mig. Jag har varit i Usa 2 dar nu och fortfarande inte ätit hamburgare! Visst har det mest varit skräpmat men ingen hamburgare än . Chick-fil-A är en av favoriterna där det är kyckling som gäller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej fredde hur såg den kepsen ut den vill jag se när du kommer hem. mvh


Linn

Anonym sa...

Riktigt kul och följa ditt äventyr!