tisdag 28 oktober 2008

Taberg

Tillbaka i Taberg efter att ha varit på resande fot i 30 timmar. Det är inte lätt att sova på planet när man inte får plats med knäna.

Nu ska jag sova länge sedan är det HV71 som gäller. Kanske tvätta och handla lite med.

Onsdag 19:00 möter J20 Rögle i kinnarps arena. Jag hoppas vi ses där.

A-laget spelar 2 matcher på 2 dar. Får Önerud och Eriksson spela över 3 minuter då eller fortsätter Kenta ta ut laget efter ålder?
Jag har redan fått rapport om att Henrik Eriksson skapade ett par chanser i Modo matchen. Han fick spela 48 sekunder i den matchen.

På lördag spelar a-laget hemma mot Färjestad och J20 möter Frölunda borta. Jag hade hellre sett J20 men jag bojkottar frölunda så länge de spelar i Wallenstamhallen. Sveriges sämsta islada.

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen hem... Eller välkommen...? Men ja du fattar. Har varit kul att följa din resa. Lite avis... Inte så lite egentligen...

Åter till vardagen och det brukar ju inte gå varken smärt- eller problemfritt..