onsdag 12 november 2008

Hur dålig är Torp?

4-3 till Bern efter 2 perioder och jag är nära att ge upp säsongen nu.

Ingenting funkar!

Hur dålig är Nichlas Torp om han inte platsar i dagens HV71?
Han smäller på och gör inga misstag. Undrar vad han ska göra för att platsa?

Allt är Åkerman´s fel.
HV har 4 backar som tror att de kan ta över Åkerman´s roll fast de bryr sig inte om att spela försvarsspel.

9 skott på mål efter 2 perioder. Undrar vad Kenta gör för genidrag i sista perioden för att få fart på anfallsspelet?
Jag gissar att han bänkar 4:e kedjan som vanligt men ändrar inte om något i kedjorna.

Lasse Kinch kan mer hockey än Kenta.

Nej jag skiter i sista perioden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

det gjorde du rätt i! FY FAN!

Nidek sa...

Ja.. Som sagt: Du gjorde rätt. Länge sen jag var så förbannad efter en match.

Anonym sa...

Du jag gav upp redan under inledningen av andra... FY FAN! Att spela Önerud i 4e femman är jävlar mig ett hån. Att Falk ska agera 4e center och istället Hagos som tredje center är även det ett hån.

Men mest förbannad blir jag över att Nichlas Torp inte får spela och att FINNJÄVELN får fortsätta spela, eh jag menar få stå på isen!

Denna säsong är snart sämre än säsongen efter förra guldet!!!