lördag 1 november 2008

Upp till bevis

Simon Önerud tar Thörnberg plats i första kedjan. Nu måste han producera och bevisa för Kenta hur misslyckad hans matchning har varit hittills.

Ullström i tredje kedjan har också chansen även om jag hoppas han får spela kvar i borås.

Nichlas Torp hade en härlig tackling mot Saik och börjar ta för sig mer. Idag spelar han i första backpar och han kanske tom får chansen att visa sitt fina skott i pp?

Komigen nu och ta denna chansen.

Även J20 saknar många spelare idag. 92:orna Pelle Karlsson och Fredrik Lövdahl får chansen från start idag. Lövdhl såg riktigt intressant ut i de J20 matcher han spelade på försäsongen men har inte dominerat i J18.
Frölunda gjorde just nu 1-0 i början av andra. Varje poäng är otroligt viktig för J20 där 5 lag ligger inom 3 poäng.

4 kommentarer:

Anonym sa...

5 jävla 0

Bama sa...

Jag förstår inte vad du menar och jag antar att du inte heller gör det.

Anonym sa...

sunderland min vän

Bama sa...

Jasså ni håller på med den där sporten fortfarande. Jag har sluppit den i en månad nu, enda gången någon har nämt något om soccer är när de har pratat om Beckhams lön. Ingen vet att Ljungberg är i Seattle eller vem Ljungberg är.

Jag trodde du var en Saik supporter som skulle vara katig. Hoppas Sunderland inte ha förlorat alltförmycket matcher.