fredag 21 november 2008

Upprörd

Jag tittar just på reprisen av SSK-HV71 och jag blir upprörd när jag ser backarnas agerande framför eget mål. Kollar får flera gånger slå på Liv och Petrasek och Pelle står bara och ser på. Alla backar utan Torp verkar vilja vara mysfarbror och kompis med alla precis som Kenta.
Jag saknar Ward!

Varför spelar våra två bästa offensiva vapen mest i boxplay? Davidsson och Voutalainen får alltid starta.

Varför får inte våran bästa skytt bland backarna spela mer powerplay? Angell fick spela lite mot SSK men han borde spela betydligt mer PP.

Det kvittar vem Önerud spelar med så trycker hans kedja på i anfallszon. Undrar när Kenta ska se det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var det inte Andersson som stod i mål mot SSK.....

Anonym sa...

Tycker han är lika blind som Mårts var med Hjalmarsson...

Bama sa...

HV-Kalle: Oj vilken miss. ANdersson ska det vara.

Daniel: Ja jag gillade mårts men han såg inte vad loppan och hjalmarsson gjorde på isen precis som kenta har Hagos, Louma, Önerud och Torp