torsdag 8 januari 2009

Jag missar dagens match

Jag brukar se alla hemmamatcher men idag mår jag inte riktigt bra så jag stannar i soffan.
Tyvärr missar jag när våra JVM spelare hyllas för sina silver, som så här när man har smält förlusten mot Kanada är en riktig bra prestation.

Både Ryssland och USA var tippade före Sverige och småkronorna visade att de är det näst bästa juniorlaget i världen.

André Petersson säger till expressen att han vill lånas ut till allasvenskan. Jag tycker att han först ska bevisa i juniorlaget att han kan jobba det minsta lilla i defensiven för även om Tedenby är dålig defensivt är han villig att jobba på det.
Sen finns det andra anledningar till att André inte har blivit utlånad.

Tur att "liket" får chansen i andra femman idag. Han har ju inte fått så många chanser än.
Jag förstår att JVM spelarna inte är med idag. Tydligen fick de inte sova sista natten på hotellet eftersom Tedenby startade brandalarmet på natten.

Inga kommentarer: