torsdag 8 januari 2009

Komiskt

Efter Rögle matchen händer samma sak igen. HV´s motsåndare använder skridskon för att göra mål.

Jag tycker denna är mer tveksamt eftersom han vinklar skridskon för att styra in pucken. Jag hade inte klagat jättemycket om han hade dömt mål och jag tror det hade blivit mål om det inte hade varit för Rögle matchen.

En riktigt sömnig torsdagsmatch vilket det ALLTID blir mot Timrå i Kinnarps.

Louma blir bara bättre och bättre och Liv gör flera bra räddningar.
Torp börjar riktigt dåligt men spelar upp sig efter tacklingen.
Thörnberg producerar mål men jag hatar hans sätt att spela denna säsongen. Åker runt i bågar, ligger vid blålinjen och fiskar och chansar hela tiden bara för att få göra mål.
Efter jul har HV spelat riktigt dåligt i powerplay.

Jag är nöjd att jag stannade i soffan för det var en riktigt tråkig match.

Edit: Efter att ha sett sparksituationen ett par gånger till tycker jag det mer liknar en spark.

Inga kommentarer: