fredag 16 januari 2009

Kan inte släppa det

Jag ser verkligen fram emot morgondagens J20 match men jag kan bara inte sluta tänka på Lance Ward.

Tomas Ros har pratat med Lance Ward:
Blev tvingad att ringa Ward och fråga vem han saknat i Sverige:
– Alla de svenska spelarna är roliga att spela mot. Kanske är det lite speciellt att spela mot några av spelarna i Modo, men jag vill inte säga några namn, sa Ward.
Varför blev det HV och inte Luleå?
– Jag trivdes i HV. Mina barn: Jackson, Landon och Mason trivdes där och vi hade en perfekt barnomsorg i Jönköping. De går fortfarande omkring i HV-tröjor, trots att vi nu är i Tyskland.
Jämtin spelar numera i Linköping!
– Jag fick ett mejl från Andreas i dag när allt blev klart med HV. Han såg fram mot att möta mig i sarghörnen nästa säsong.

Det är kanske dags för fegisen Niklas Sundström att gå i pension innan det är försent.

Inga kommentarer: