torsdag 26 februari 2009

Vem bryr sig?

Jaja det blev förlust borta mot FBK men vem bryr sig? Nu ser jag bara fram emot J20 lagets tuffa bortamatcher mot Brynäs och Djurgården, lagen som var tippade 1:a och 2:a innan serien började. Jag är glad för varje poäng de lyckas ta under denna resan.

Laget ser ut att få klara sig utan Martin Pettersson som har en fantastisk säsong bakom sig.
Det ska bli intressant att se vilka målvakter som spelar.

Jag har aldrig varit i läkerol men jag ska inte följa Bertils råd och "bränna ner skiten". Riktigt så illa tycker jag inte om Brynäs. Bara nästan.

En sak ska jag bara säga om dagens match mot Färjestad. Kenta kan inte vara så dum att han bänkar Simon Önerud mer för en mer perfekt forward för 4:e kedjan finns inte. Tuff och arbetsvillig.

13:15 på fredag går bussen mot Gävle och jag ska försöka lägga upp så många inlägg och bilder jag hinner.

Inga kommentarer: