måndag 9 mars 2009

Det är något fel på mig

Med 10 minuter kvar av dagens match började jag bli lite nervös men annars var jag betydligt mer nervös under J20 lagets betydelselösa match i lördags.

Jag köpte inte ens matchen utan bläddrade mellan de 3 matcher som gick på tv idag. Mest såg jag Bengtsberg i Växjö som vann över Almtuna med 4-2 och ordnade en tredje avgörande match imorgon. Bengtsberg gjorde en bra match och visar som vanligt toppform när det gäller som mest.

Om man bara såg målen i HV´s match så kan man konstatera att HV71 inte hade tur med studsarna och om man får tro radioreferatet så lät det som om HV71 var det klart starkare laget i så gott som hela matchen.

Nu är det bara att ta nya tag med 2 hemmamatcher på onsdag och torsdag.

1 kommentar:

Anonym sa...

läs sportbloggar, tippa elitserieslutspelet och kvalserien på www.swebet.se