onsdag 11 mars 2009

Torskfrossa

Redan när Timrå kvitterade i andra perioden fick jag torskfrossa. Pucken studsade inte HV´s väg idag heller.
Nu får vi bara hoppas att min känsla är fel när vi börjar sudden.

Tedenby stod för HV´s offensiv idag. Det händer alltid saker när man jobbar hårt.

Det är inte bara Calle Johansson och jag som gillar Simon Önerud utan även Arto Blomsten verkar gilla honom.
Synd att inte Kenta gör det.

Om man inte lyckas göra mål i powerplay måste man börja spela enkelt. Backskott och retur.

Jag blir så arg när jag hör publiken i Kinnarps bua och vissla åt HV71. Om ni inte stödjer laget så ska ni hålla käften!

2 mål på 4 matcher. Brynäs, det sämsta slutspelslaget någonsin!

Det börjar bli en vana i Göteborg att fuktionärerna gör bort sig i slutspelet. Fuskare!

Idag avslöjar aftonbladet att Timrås avgörande mål i måndags inte borda ha godkänta pga offside.
Om de hade läst HV´s forum hade de fått den nyheten i måndags.

Inga kommentarer: