tisdag 14 april 2009

Spräckt budget

HV´s tränare har varit klart i månader så dagen var inte speciellt spännande. Det ser bra ut.
___________________________

Brynäs blev först med att spräcka spelarbudgeten och då är det bara 14:e april idag.

Guldhjältar och NHL stjärnor i anfallet men försvaret verkar de ha glömt. Bertilsson och Hassel är bra unga spelare men undrar hur mycket Lasse Jonsson får spela. Över 30 min/match.

De fortsätter att satsa på stjärnor som Hermansson och Vas medan Thegel bara får sommar kontrakt.
____________________________

Min drömersättare till Louma är Anders Eriksson. Nu är han påväg till NHL igen. 49p på 64 matcher denna säsongen är riktigt bra.
Hoppas min matchtröja med #2 Eriksson blir aktuell igen. I morgon ska jag sätta upp min jätteaffisch med Anders Eriksson på mitt nya kontor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart är det dags för Stanley cup slutspel, bli medlem gratis och tippa på WWW.SWEBET.SE

Björn sa...

30 minuter på Lasse (29 minuter mindre än Luoma) är väl OK, tycker backsidan ser godkänd ut. Andersén kommer växa ytterligare!