torsdag 16 april 2009

Lite smått o gott

Imorgon är det fredag vilket betyder att HV71 släpper någon nyhet.
Jag hoppas på några förlängningar av kontrakt. Kanske 2 år för mina favoriter Torp och Önerud?
_____________________________

HV71 J20 har 2 riktigt bra namn på gång som ersättare till Fredrik Cedergren och Tobias Ternelius som lämnar. Cedergren och Ternelius är 2 fysiska spelare som jag verkligen kommer att sakna nästa säsong. Hoppas bara värvingarna går i lås.
_____________________________

Liv var visst bra när Sverige förlorade mot Tjeckien. På lördag står kass-honken och på söndag han med gummibenskydden som släpper alla returer rakt ut.
Liv måste vara given i laget och jag ser bara Honken som ett hot att peta honom. Det håller inte att släppa varenda skott i landslaget.
_____________________________

Kim Staal till Mif. Inte helt oväntat.
_____________________________

Jag hade tänkt att börja röra på mig lite denna veckan men eftersom jag har jobbat 6-20 så har jag inte orkat med det. Bara 25 dagar tills jag slipper all övertid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

NYHET HV71 förlänger kontrakten med de egna produkterna David Ullström, Nichlas Torp och Simon Önerud. "Killar som kan ta över på sikt", säger sportchefen Fredrik Stillman. Samtidigt ger man juniorerna Jesper Williamsson och Johan Linnander utbildningskontrakt.

Bama sa...

Det var en bra "gissning"