söndag 10 maj 2009

Ny forward

Mitt intresse för VM är inte sådär jättestort så jag missade nästan hela första perioden i bronsmatchen.
Nu när jag hade min första lediga helg på väldigt länge så ägnade jag den åt att se amerikanska fotbollsmatcher från förra säsongen.

Idag såg jag matchen jag var på i höstas när Alabama krossade rivalen Tennessee på bortaplan inför 106 000 åskådare.
Det var en fantastisk känsla att köra "rammer jammer" ramsan när de flesta hemmafans var påväg hem.

Just nu borde jag planera årets resa men jag har inte råd. Det är inte lätt att spara ihop 40-50 000 på 11 månader så jag får börja spara inför nästa års resa.
__________________________________________

På onsdag/torsdag blir det nog officiellt med en ny forward till HV71 J20. Man är muntligt överens med en bra fysisk forward.

Inga kommentarer: