lördag 6 juni 2009

Älskar Monday Morning

Just nu händer inte så mycket. Träningsmatcherna för J20 börjar bli klara. De startar borta mot Huddinge 9:e augusti. Det blir många internationella matcher med Nordic trophy i Linköping och Hans Durrer Trophy i Schweiz. En match mot Tingsryd tillkommer också.

Idag på nationaldagen har jag varit och ätit Danskt kött och Italiensk glass och nu ska väl de flesta se Danmark-Sverige i den där sporten för barn och tjejer. Själv ska jag ha ett Veronica Mars maraton vilket är betydligt mer intressant.

Alla svenskar verkar annars vara intresserade av tennis igen. En sport där spelarna inte klarar koncentrera sig om publiken rör på sig intresserar inte mig så mycket.

På fredags kvällen var jag på trav i Vaggeryd. Det var inte så bra lopp så jag inriktade mig på spelet istället och för en gångs skull gick det bra. Jag satte Image Lady till 6.25 tack vare ett stalltips och i loppet efter var Monday Morning fruktansvärt bortglömd och vann från dödens till 9.93. Sammanlagt gick jag cirka 1500 plus.
Det gick mindre bra för Greve Tillman(Bilden). En galopp från start förstörde dagen.

Inga kommentarer: