onsdag 19 augusti 2009

Bloggen upphör

Snart kommer jag att sluta blogga här och flytta till Nyheter24 som kommer att starta en hockeysatsning liknande Allsvenskan24 med flera elitseriespelare, Wikegård och ett antal andra som bloggar. Länk kommer så fort det drar igång.

Det kommer fortfarande var mycket juniorhockey på min blogg men förhoppningsvis också betydligt mer exklusivt material från a-laget.
Jag kommer också ha tillgång till alla bilder från Scanpix.


Lite statistik från Bama´s blogg som startade som en resedagbok när jag gjorde min andra Usa resa i oktober 2007.
Under säsongen har jag haft 200-350 unika besökare/dag.
Rekordet var 20:e april 2009 då jag hade 899 unika besökare.
_________________

Lite hockeynyheter också.

Pelle G är skadad och missar morgondagens match så både Williamsson och Almqvist spelar och missar därmed första J20 matchen i Nordic Trophy.
Bland forwards är alla spelare, utan givetvis Beech då, tillgängliga så André Petersson åker med J20 laget till Linköping. Kenta hade hellre låtit honom sitta på bänken i Nässjö.
Janne Niinimma kommer till Jönköping imorgon kväll och tränar med laget på fredag.

En intervju med Anders Olsson inför NT för J20 finns på http://www.lagsidan.se/hv71/j20/nyhet-206381-1-infoer~nordic~trophy.html

2 kommentarer:

Jonas sa...

Grattis Bama!

Bama sa...

Tack så mycket