måndag 17 augusti 2009

Dags för en förlust?

Efter 2 riktigt starka träningsmatcher tycker jag det kan vara dags för en förlust idag mot Frölunda.
Laget behöver någon förlust på försäsongen för att se hur man klarar av motgångar.
Det är aldrig roligt att förlora mot Frölunda även om det bara är träningsmatch så jag ändrar mig.
Imorgon mot Malmö är det dags för en förlust.

Enda skillnaden mot fredagens lag är att Liv går in i kassen. Oscar Sundh fortsätter att vila och han kan få svårt att ta en plats i truppen nu.
Jag hoppas Janne Karlsson tar ut laget efter prestation och inte gör som Kenta, för om David Ullström fortsätter spela som han gör just nu så blir jag vansinnig om Beech och Falk petar ner Ullström till 4:e kedjan.

Denna veckan hoppar jag över alla tre av a-lagets matcher för att vila upp mig inför helgens Nordic Trophy för J20 laget. Jag kommer att vara i Linköping för alla 4 matcherna.

Tor 20/8 15:00 Färjestad-HV71 J20 Stångebro ishall
Fre 21/8 19:00 Linköping-HV71 J20 Cloetta center
Lör 22/8 17:00 Tappara - HV71 J20 Stångebro ishall
Sön 23/8 NT Slutspel Linköping

Inga kommentarer: