lördag 11 oktober 2008

Cavaliers

Hemmalaget Virginia Cavaliers slog East Carolina Pirates med 35-20 i en rolig match som svängde flera gånger. Men mest imponerad är jag av hästen som inför 52 938 jublande åskådare och ett jättestort band på plan höll den sig lugn och red runt hela planen och stannade flera gånger.

Vädret var fantastiskt ca 25 grader och sol så nu är jag solbränd på högersidan av ansiktet. Som tur är blåste det så det kändes inte så varmt.

Matchen började 12:00 så nu har jag hela eftermiddagen på mig att göra vad jag vill. Det är 5 collegematcher på TV just nu och ikväll är det ett par matcher till samt Washington-Chicago med Hjalmarsson? Gissa vad jag ska göra.



Imorgon bär det av mot Washington på Skyline drive som ska vara ännu vackrare än Blue ridge parkway och det ska även finnas ett ställe där man har stor chans att se björn.

Inga kommentarer: