fredag 14 november 2008

Jämtin

Att Jämtin valde LHC kom lite som en chock och han hade behövts i HV men det är ingen katastrof som många vill få det till.

Om Jämtin vill tjäna mer pengar och jaga silver får han göra det utan att jag ska börja hata honom. Jag kommer alltid gilla Jämtin till skillnad från Ledin.

Kenta gav Jämtin mindre och mindre speltid under slutspelet och kanske var det inte bara pengarna som avgjorde var han hamnade.

Jämtin har aldrig lyckats utanför HV71 och vi får hoppas det fortsätter så och om vi ska vara ärliga var Jämtin en spelare för 3:e/4:e kedjan.

Nu börjar HV fansen skrika efter Stillmans avgång och jag förstår ingenting.
Det var Jämtin som valde LHC och inte Stillman som tvingade honom.
Stillman värvade ett lag som är tillräckligt bra för topp 4 så det är inte hans fel att HV ligger där de ligger.
___________________________

Äntligen är internet tillbaka och det var en hemsk dag igår. Jag var tvungen att diska och städa!!! Hoppas jag aldrig blir av med internet igen.
___________________________

Helgen handlar om att slå skåningarna.
Lördag 14:00 HV71 J20 - Malmö
Lördag 18:30 Rögle - HV71 Canal+
Söndag 12:00 HV71 J20 - Rögle
Söndag 15:30 HV71 J18 - Malmö
Alltså 3 live matcher och 1 tv match i helgen.

Inga kommentarer: